×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گردشگری اولویت اول کار مدیریت شهری است

دیدارخوزستان ، سید عبدالحسین حسینی بعد از ظهر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با اشاره به قدمت تاریخ شهر شوش بیان کرد: اگر بخوایم شوش را معرفی کنیم شاید کار بیهوده ای به نظر بیاید اما از آنجا که هر ساله ما تحولات جدیدی را در حوزه مدیریت شهری و گردشگری در بحث کشور و استان داریم در صدد برآمدیم تا جاذبه های گردشگری شوش را در این نمایشگاه در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دهیم.

شهردار شوش با اشاره به هدف حضور در نمایشگاه اظهار داشت: بنا داریم که در ابتدا ظرفیت های شهر شوش را معرفی کنیم و نیز در بحث جذب سرمایه گذار در بخش های فرهنگی بتوانیم در بحث گردشگری در صنعت گردشگری به درآمد پایدار در حوزه شهری برسیم.

حسینی افزود: شهرداری شوش در بخش سرمایه گذاری بسته‌های خیلی خوبی را ارائه می‌کند و مشوق های خوبی داریم ، زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار می دهیم و همچنین در بحث تسهیل‌گری و مشارکت حاظریم با سرمایه گذارانی که در بخش میراث فرهنگی و گردشگری بخواهند کار کنند آمادگی لازم را داریم تا کمک کنیم تا بتوانیم در پایان این نمایشگاه به وضعیت درآمدهای پایدار شهرداری و مدیریت شهری کمکی کرده باشیم.

شهردار شوش با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۲۰۰ هکتار از حوزه شهر شوش مربوط به میراث فرهنگی است بیان کرد: ما تعاملات خوبی در بحث مرمت بناهای تاریخی،در بحث اقامتگاه ها و بوم گردی ها داریم همچنین مواردی که مرتبط با میراث فرهنگی است و نیاز است که مدیریت شهری کمکی کند،نهایت همکاری را انجام می دهیم.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر چند پروژه مشترک که در حال،کار هستند در دست داریم

وی افزود:دربحث بازآفرینی شهری اولویت اول ما مکان های تاریخی بوده است،نزدیک به ۸۴ هکتار مکان تاریخی را مطلالعه کردیم پروژه هایش آماده هستند همچنین چند پروژه در ایام دهه فجر کلنگ زنی شده است.

شهردار شوش با اشاره به اینکه در نظر داریم تا بحث گردشگری را به عنوان اولویت اول کار مدیریت شهری قرار بدهیم افزود: از این طریق قصد داریم اوقات فراقت شهروندان و نیز گردشگران و مهمانانی که به شوش سفر می کنند را مهیا کنیم.

حسینی تصریح کرد:همانطور که اطلاع دارید تنها پیامبری که در ایران دفن شده است حضرت دانیال نبی است که در شوش است یکی از پروژه هایی که در حال کار بر روی آن هستیم محوطه‌سازی اطراف حرم دانیال است.

وی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: پروژه هایی عظیمی داریم که انشالله بتوانیم با عملیاتی کردن پروژه به بحث گردشگری و صنعت گردشگری رونق بدهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.