×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آثار تاریخی باستانی با زندگی مردم عجین شده است

دیدارخوزستان ، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و غرفه خوزستان گفت: در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل کار متفاوتی را دیدم معمولاً برای نمایشگاه‌های گردشگری من هر ساله سعی می‌کنم خدمت دوستان و مدیران میراث و گردشگری خدمتشون برسم از نزدیک شاهد زحماتشان باشم. تفاوتی که احساس میشود هم در خصوص متراژ غرفه خوزستان است یقیناً اگر سطح وسیعی از نمایشگاه را به ما و به صنعت گردشگری و فعالان گردشگری در استان اختصاص بدهند.

وی افزود: میتوانیم به خوبی داشته هایمان را معرفی کنیم و نیز پذیرای مردم ایران عزیز برای شناخت بیشتر از خوزستان باشیم

سید کریم حسینی افزود: داشته های خوزستان اینقدر زیاد است و بعضی وقت ها صنایع خوزستان ، صنعت در خوزستان و تولید در خوزستان به دلیل پر رنگ بودن و سابقه ای که دارد شاید برجسته تر خودش را نشان میدهد ولی در حوزه گردشگری خوزستان شاید حرف بیشتری برای گفتن دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلام با اشاره به شرایط آب و هوایی خوزستان اظهار کرد: در برخی نقاط آب و هوای گرمی دارد و معمولا مردم برای آمدن به خوزستان فصل خوش آب و هوای را انتخاب میکنند

حسینی افزود: خوزستان یک استان چهار فصل است وقتی در این استان حضور پیدا میکنید شرجی ، گرما را می بینید باران و برف ، سرسبزی و فصول مختلف، کشت های متنوع را در خوزستان مشاهده میکنیم . علاوه بر این که اگر جای جای خوزستان قدم بگذاریم شمال و جنوب شرق و غرب و مرکز استان اماکن تاریخی باستانی را مشاهده میکنیم، در واقع این آثار و تاریخ را با زندگی مردم عجین می بینید.

حسینی تصریح کرد: به همین دلیل خوزستان با تنوع جغرافیایی و این نعمت ها باید حفظ شود و نیز حیات خوزستان و بلکه حیات کشور با همین آب های جاری در رودخانه ها و دریاها و برکه هایی که در خوزستان وجود دارد باید حفظ شود.

وی در پایان گفت: حقابه رودخانه‌های استان خوزستان باید حفظ شود تا در کنار آن ما بتوانیم حوزه گردشگری را هم فعال و زنده ببینیم باید از همه فعالان زیست محیطی فعالان گردشگری و فعالان مدیریتی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی قدردانی بکنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.